Wednesday, June 12, 2013

Dalam perancangan..

Assalamualaikum w.b.t sekalian..

setelah setahun membiarkan hamparan blog yang tak berapa nak cun nie kosong tanpa apa2 perubahan,,barulah tergerak di minda dan seterusnya menghantar isyarat ke tangan untuk menaip ntahapapa pada malam yag kelam ini..huhu


banyak yang berlaku sepanjang setahun nie cuma tak berkesempatan+line tenet hostel lambat+malas hendak mencoret segala isi pengalaman.. *grr,,skema pulak aku malam nie,,hahaha*

sebenarnya aku tengah dalam perancangan..perancangan pa erk..?nk kaweeennnn la,,hahaha..ya Allah mudahan masin mulut aku nie kan,,hehe..takde la..aku skang nie dok pikiaq nak delete atau idak blog aku yang comot nie..
nape pulak delete Farahhhh oiii...???

1.aku dh jarang dh nk blogwalking2 nie..just rajin nengok blog akak Maria Elena dgn adik ipar die akak Fatin tuu..korang mesti kenal kan..?

2.aku senanya dak la pandai  nk stori morie nie..aku nie pemalu,,hakhakhak..aku sebenarnya lebih suka baca cerita orang dari pada aku bercerita dengan orang..tu memang sifat aku..

3.haa,,lastly aku tak nak hamparan blog aku nie takde hasil apa2 bila orang singgah..cuma dapat karoot komedia jer dr aku..takde ilmu langsung..tapi untuk berkongsi sesuatu yang berguna,bernilai dan bermanfaat memerlukan ilmu..takut2 nanti menjadi salah tafsiran kepada pembaca,nauzubillahiminzalik..

jadi aku dok pikiaq2 la nie whether nak delete or not..wasehhh,,cakap omputeh aku nie..hehe..
mungkin aku delete blog nie,then buat baru..or maybe jugak aku tak delete,just wat renovation gitu..Allahualam..



"Sesungguhnya penghijarahan itu memerlukan pengorbanan dari setiap sudut..ya, memang susah untuk melakukannya kerana akan timbul pelbagai halangan sepanjang perjalanan tersebut. Namun, yakin la bahawa Allah sentiasa ada di sisi tak kira masa, tempat mahupun keadaan hambanya. Ingat, Allah tidak melihat natijah tetapi usaha hambanya"


No comments: