Monday, April 30, 2012

K.A.N.T.O.I :'|

salam readers ^^ (walaupun follower 11 org jer..aku ttp mghargai korang tau,,ekekek..)


as usual..aku doakan korang baik2 hendaknya yer..korang pn doakan yg sama utk aku tau,,heee..
hmm..nape pulak title aku cm saspen jer pastu da smiley plak..dh la smiley tu mcm 
nk xnk jer nk syum..cyap ada air mata tuuuuu....

actually,today i felt down..:(
aku teringat kt Dia..
aku rindu kt Dia..

sesungguhnya aku tengah berperang dgn perasaan aku skang nie..
jgn nk ikutan sgt perasaan tuu FARAH..!!!
spptutnya kau doakan yg baik2 utk Dia..
Allah kn Maha Mendengar :))))

ok,aku dh sihat dh nie,ngeee..
tx to my little friend,DYGKU CT MARYAM..
lgpun dh texting dgn Dia td walaupun 3,4 kerat..

"JGN SEDIH2 TAU.."
tula text yg Dia bg..
mcm tau2 jer aku tgh sedih2,tgh nangis2,tgh rindu bagai kt Dia :')
KANTOI terang-terangan tu..

AWAK MMG HEBAT..!!!
sy doakan awak baik2 jer kt sana :)))

No comments: