Wednesday, June 20, 2012

Bertuah nya badan aku.. ^^

Assalamualaikum readers :)

kabare..?? hehehe,,paham idak nie? maksudnya how are you? moga-moga korang kt sana,sini,situ sihat hendaknya..

pa pulak cerita panas yang aku dok gembar-gembur kan nie..?! mesti korang hairan lagi pening kan..

aku atau nama sebenar Farah Izni bt Kip..(bunyi drum...) telah menang dalam Segmen: Aku blogger hot !! yipppeeee..!!! hehe,,kemenangan yang pertama tau..itu sebab gumbira sangat..terima kasih ye Chegu Along

korang tak caye erk..?? huh,sungguh kecewa hati ini..pi la intai kt sini

dengan ini,saya..(eleh,,tukar bahasa ganti diri pulak..) berikrar akan terus berusaha untuk memantapkan lagi hamparan blog saya ini dengan terus-menerus bercerita ntahapapapa.. HAHAHAHA

ikrar ini tercipta setelah disenaraikan dalam bloglist june di sini dan sini

korang pun terjah blog diaorang gak k..? have a nice day ^^

No comments: