Friday, July 6, 2012

My dad my hero !

Assalamualaikum readers :)


1st entry for new month,ehehe...pa habaq korang suma? aku harap & doa korang sihat hendaknya,insyaAllah :)

mesti korang-korang yang usha blog aku boring sebab hanya ada entries yang lama lagi basi,huhuhu..bukan apa..bila dak askar kat rumah ni control lappy aku bahana games Garena & games seangkatan dengan nya..memang aku dah tak nampak lagi dah..waima masa tu aku dah keluar aura goku! huh,sungguh tak beretika dak askar ni..melangkah daulat sungguh!

stop merepek! hehehe,,mengalah kan macam mak nenek pulak..

here we go..IM PROUD WITH MY DAD! hehehe..last Tuesday ayahku telah menerbangkan diri ke KL..gaya macam aku ni keturunan bersayap pulak,kehkehkeh..

kenapa erk? sebab beliau dalam senarai Anugerah Perkhidmatan Setia & Penghargaan Pesara Mardi..and,yupp..ayah aku tu kerja dekat Mardi Kuching..dan telah berkhidmat selama 25 tahun..wow,amazing kan? dari sebelum aku lahir lagi..hehehe..





 ni la present anugerah tu..with sijil
#bukan pic aku blur erk,benda tu memang gini -.-

then,kita zoom..hehe
#so,im his daughter..Farah Izni bt Kip and
im proud to be his daughter :))
(nak credit gak aku nie,,hahaha..)

jum terjah rupa penerima anugerah nie,hehehe...
hehe,ni pic candid masa family day..last may :)
#mr bapa

ni pun candid,hahaha..
#bapa with umi

lastly,me with my whole family..
*dr atas kiri: angah,umi,bapa,me
dr bawah kiri: ati,ee,ezan
#ni panggilan kitaorang dalam family,kengkawan
panggil lain,hehe..bukan sebab kitaorang
da multiply disorder erk..

fuhhh,,selesai sudah aku bercerita..little bit about my family :))

#kiut jugak aku dalam pic family tu..hahaha >.<

salam jumaat suma :D




No comments: