Saturday, July 7, 2012

S.E.B.A.L yang tak terungkap..

Assalamualaikum readers :)

halloo..korang buat apa tu?? hope hari sabtu korang happening ok..! :)

ni ha..cerita semalam..frust,geram arghh..!! macam-macam aku rasa..



semalam kt kuching da Konsert Hujan & Hafiz..n dijadikan cerita pulak,cik abang sayang aku tu dapat tiket free dari era fm..rezeki dia kot buka je siaran radio era terus isyarat pemanggil untuk 4 tiket free bersama 2 pass untuk jumpa dengan Hujan & Hafiz..jadi sebagai cik adik yang dia sayang,,hahaha..dia mestilah invite aku 1st..


tu ha,,free tiket..hanya sempat pandang je.. -.-

masalahnya..haiyahhhh!! aku sukar untuk memboloskan diri dari rumah pada waktu malam..jadi sebelum hari jumaat tu,khamis kot tak silap aku..aku pun berpantun dengan ayah ku ku tu..pntun punya pantun,tak dapat balasan wei..huhuhu,,tak ke rasa macam kena gantung tanpa tali..tak ke?



jadi plan punya plan dengan cik abang aku tu..dia pun ajak la sorang kawan girl kitaorang..kawan aku gak dari high skul musical denangan aku dolu pun..niat dia ajak that girl supaya aku da teman..tapi,,ek eleh..that girl punya idea pulak spoil..da ka patut idea dia 2 ticket for me n my cik abang n the other 2 ticket for her n her cik abang..ok la kot idea tu..n wait a second..dia nak ajak sorang lagi kawan boy dia merangkap kawan kepada cik abang dia dengan harapan aku & dia share beli tiket..oppsiii!! nehi..never..dah tengah kopak..jadi aku reject la idea dia tu n gtau tak pe,,aku lupak kn ja nak g..sedih tol masa tu..memang transport masalah utama masa tu..sob sob :'(  cik abang aku tu bike punya budak..tak kan aku nak tumpang,sudahlah malam..memang kena dengan cik bapa kalau dia tau..


yang aku sebalkan,geram yang memang berbuku kat hati..boleh pulak that girl g jugak..bila aku gtau yang tak dapat g dia pun gtau yang dia mugkin tak g..tak ke rasa sepatutnya dia pun tak yah g sebab aku memang tak jadi g?! tak ke sepatutnya rasa sedikit aneh keluar dengan cik abang orang tanpa ada cik adik sayang dia?! tak ke..?! persoalan yang dok mengganggu dalam otak aku sejak jam 6 ptg semalam sampai saat ini..




arghh...aku marah nie!!

lepas tu aku pun biarkan ja la..kawan kan? cik abang pun gtau tak pe,nanti da rezeki g sama lagi..dia pun tak leh nak kata tidak dah kan..pa boleh buat..jadi cik abang aku g la dengan member laki dia 2 orang dengan girl tu..

~the end



#tapi pandai pulak cik abang aku pujok malam tu..siap bagi aku gelak lagi..haii,,tak leh marah lama-lama dah =.=

No comments: