Wednesday, May 2, 2012

3 in 1..

Assalammulaikum readers :)

Pertama,

bakal imam aku gtau sal something nie (amin kan yer..) ..kitaorang sempat texting kejap ptg td..dia gtau yg KITA TAK BOLEH jawab bila seseorang tu bg SALAM jer..ermm,paham xnie..??maaf la yer,aku nie xda bakat utk jd cikgu ker pensyarah atau sewaktu dgn nya la..dalam erti kata lain,bila seseorg itu ucap ASSALAMUALAIKUM baru diwajibkan kita jawab salam nya.xjawab berDOSA tau..dia da baca 1 buku nie hasil nukilan Ustaz Azhar Idrus..sebab musabab nye aku xtau g..kalau korang tau SHARE2 ilmu yer :)

Kedua,
blog aku dh semakin meriah la,ehehehe..seronok la..da gak yg singgah..TQ much2 utk anda2 yg tgh baca entry nie,weeeee :))))

Ketiga,

for those yg xtau..aku nie NEWBIE..jd masih lg budak mentah dlm arena BLOG2 nie..dr semalam aku wat tutorial.dan inilah hasil nya..tadaaaa ~ hehehehe
penuh dgn kaler2 merah,pink & seangkatan nya la..nk tau dr mana aku study..??korang scroll blog aku sampai bawah..da xBANNER dekat sidebar tu..??nampak idak nie..??mana2 yg rabun tu cepat g amik cermin segi empat anda..!!!ngeeee...mmg xlayak pn budak2 nk panggil aku TEACHER,hangin jer -.-'
dh jumpa xbanner yg aku mksud kn..?HAAAA..dr situla aku jenguk2,cilok2..hehehe
CREDIT TO THEM..

itu jer kot..takut makin karot mengarot aku nanti..kalah pulak KAROOT KOMEDIA kt Astro Prima tu,,heheheh..

p/s: aku hutang something erk..??haA..EPISOD 2 - A long day (sat na,bg aku bernafas dulu k..)








4 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

hai....salam kenal... akak follow blog kamu yer :)

Farah Izni said...

hai akak cik puan izan,hehehe.. farah pn dh follow akak balik :)
TQ much2

Shah Zamri said...

Salam kenalan from shah ye.. entri yang menarik..shah follow you :)



Entri Terbaru: 1. Metered Earnings Nuffnang Pertama Shahamri.com , 2. Bob Kuman Pelawak Dan Pelakun Berbakat Besar Meninggal Dunia...Al-Fatihah


Farah Izni said...

salam kenalan disambut :)
tQ..