Friday, May 4, 2012

Bukan AKU.. -.-'

Assalamualaikum readers.. :)

warghh,,arinie aku xfokus la..suma kerja yg aku wat xkena..kenapa nie..??wat happen??kiya huwa..??bahasa cina jer aku xreti,,hehehe..aku pun heran..apa yg terjadi kt diri aku nie..??!! masa key-in data manpower for monthly site report boleh pulak aku confused..!!! 2,3 kali aku semak benda yg sama..lepas tu telinga nie pulak bermasalah..!!! haishhh -.- supervisor suruh cari delivery order note supplier dr CERAMICS sdn. bhd..boleh pulak aku dengar ISLAMIC CENTRE..memang xjumpa la gamaknya..!!nasib xkena jerit pekik hiruk pikuk supervisor tdi,fuhh..siap kenak gelak lg ada.. =.='

mungkin xpekena teh-o kot pg tdi..perut pun berkriuk-keriuk jer sbb xbreakfast..hahahaha,,pa barang farah..!!xkan kerana teh-o telinga kau bermasalah..!! utk tdk memanjangkan lg masalah aku arinie,aku pun terus ke pantry bikin teh-o panas punya.. :D







haA,,itu dia teh-o panas aku..!!! then,i continue my work.. :))) dapat siap sebelum lunch lg tu..heeee
masa lunch plak aku bantai makan banyak2..tp BERHENTI SEBELUM KENYANG tau :)

p/s : dapat kol dr DIA ..rupa-rupanya DIA demam kt sana,,ptt la aku xtentu hala..may Allah bless him..

1 comment:

Farah Izni said...

salam kenalan disambut..insyaAllah akn blogwalking gak kt blog shah :)