Sunday, May 13, 2012

Best ke main blog..?

Assalamualaikum readers :)

selamat malam korang suma..aku nk tido..zZzZZz...erk..??hahaha..takla..saje nk wish..harap2 nya korang punya Sunday happening je ye.. ^^

blogger2 senior..BEST KE MAIN BLOG..??ha,,ni dak askar aku yg bagi soalan tahap tinggi punya..dh tu bagi soalan time tengah2 malam pulak..selepas je diberi soalan tak semena-mena aku garu kepala yg tak gatal..riaksi spontan tu..hahaha..

jawapan aku yg ringkas lagi simple ialah...(bunyi drum...) BEST,,hehehe..alasan aku sebab da GIVEAWAY n macam2 CONTEST..sebab nk g penerangan panjang lebar takut dak askar tak paham pulak...

tapi bagi pendapat aku macam nie..syok senanya berblog nie sebab aku boleh tulis je berapa banyak patah perkataan pun,,hehehe :D lepas tu,bila da yg singgah kt cbox boleh senyum sampe ke telinga dibuatnya..bla da yg follow makin kuat sengih nya,,hehehe..dalam tak langsung kita pun dapat kawan..kn,kn,kn..?n yg aku seronok bila dapat baca post2 dr blogger2 hebat..dapat gak tau hal2 semasa..

kesimpulannya..BEST BERBLOG..!! hidup BLOGGER2 MALAYSIA..!! hehehe

#sy budak blogger baru..kalau salah harap brader2 blogger,sista2 blogger boleh tunjuk ajar :))
  (pantun tak jadi wei.. >.< )

2 comments:

SeputihSalju said...

sy pun baru jugak dalam dunia blog nihhh... seronok jugak... blh tambah kawan...heheh

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya pun baru jugak, merangkak2 lagi tulis blog =)