Monday, May 7, 2012

Episod 2 - A long day ~

Assalamualaikum readers.. :)

what a pleasure morning guys..!!hahah,,seronok ker hari isnin..?mesti da yg mcm garfield nie..I HATE MONDAYs..!!hehehe..have a blessed monday keyh..?!

ok2..jum sambung cerita..macam slot akarsia pulak dh entri aku nie..SEMINGGU baru episod baru,,hehehe..

cenggini..masa cuti Labour Day aritu kn aku wif my sibilings hangout..time tu pulak sibuk jer cerita Avenger tu tengah hot..pa lg,adik2 aku suma jeling2 kt aku sbb nk tengok Hulk la,nk tengok Ironman la,nk tengok Captain America la..memang ngam2 elaun aku baru kua..haiyaA..!!!hehehe,,kena buli la poket aku gamaknya..



sepatutnya aku beli tiket tu sehari sebelum nk kua..sbb salu jer lunch dekat Spring tu..alih2 aku lupa pulak..memang dh set nk tengok jam 2.30 ptg punya..then,pagi tu pulak kitaorg lambat kua rumah..lepas tu boleh pulak jam..guna jalan tikus pn jam gak,,MAK AII..!!!bia betol..ramainya manusia..dengan kehebatan ayahku..kitaorg sampai gak kt Spring tu around 1.30..terus kaki melangkah ke MBO..n again,,WHAT..!! kaunter suma full siap da extra kaunter lg..tengok2 dekat skrin paling awal punya Avenger pukul 5.15 ptg..Adoyai!!lama tu..nk xnk beli gak sbb memang plan nk tengok Avenger pn..xda plan B dh..
alhamdulillah,dpt gak tiket tu..yg xsyok nya sit baris ke-4 dr skrin..!!dh mcm tengok tb kt rumah pulak dok depan2..

oleh kerana masa lg panjang berjela-jela kitaorg pn gerak kn kaki ke kfc..perut dh berkeroncong bai..!! penat aku berdiri masa beli tiket kat kfc pn lebih kurang jer ramai..heran bebenor aku..nasib ada tempat duduk kalau idak memang aku dgn adik2 aku bersila kt lantai,,gaya mcm rumah sendiri..hahaha



nie haa,,bukti..aku xtipu tau..

masa nie banyak yg dh masok perut,heee...


haA,yg macho2 baju biru my 2nd sibilings..
yg guna cermin segi 4 tu bongsu punya..

yg action2 nie adik no 4..

Lepas makan2..kaki pun melangkah..pusing kt Spring..pegi Watson la..last2 kitaorg pegi..

perhabis duit kt sini =.='

tu suma adik2 aku terchenta tengah syok2 main gem..aku yg xberapa nk syok sbb poket makin nipis nie,,huhuhu..bukan suma2 manusia kt situ adik aku pulak yer..4 org jer..yg baju oren sampai yg tudung merah jer..budak2 nie xberapa sangat kalau nk amik2 gambar..suma main candid jer (~.~) gambar aku pulak memenag xda,,warghhh..sedih nya..

setelah perhabis duit terkumpul kami berempat iaitu RM30 baru kitaorg stop..memang la kena stop sbb tunggu masa nk check in jer lg..kalau idak memang makin kaya tempat nie disebabkan pelaburan kami,,hahahaha..

for the Avenger..FULL HOUSE man..!!memang SUPERB la..berbaloi duit tiket..aku bg 5 star n above tau..!!abis jer Avenger kitaorg makan dgn parents..apa salahnya kan belanja mak ayah..??heee :))
And we live happily ever after,hehehe..memang ever after la sbb PERUT KENYANG..!!




No comments: