Saturday, May 12, 2012

Assalamualaikum readers :)

Morning Saturday..!! tp aku keja pagi2 Sabtu nie,,huhuhu..kalau tido mesti syok kan..?xpa..hidup mesti diteruskan,,hahaha..
malam tadi tengok Buletin Utama..ek..?aku jenis yg mengikuti isu semasa ker..?boleh la tahan..hari2 mesti nk dapatkan Harian Metro,,hehehe..nanti kita jual la balik ooollllddd newspaperrrrr.....!! (bunyi macam van apek yg beli surat khabar lama tuu,,hakhakhak..) ataupun aku leh masok Puteri Metro..tajuk header pulak,,PENGUMPUL TEGAR HARIAN METRO..!! hahaha,,mesti parents aku dh xngaku aku anak gadis diaorang..

ok2,berbalik pada berita semalam..da xtengok baby china yg merangkak keluar dr keta di tengah2 jalan..keta tengah jalan beb..nasib baik baby tu xpa2..dalam berita dikisahkan ayah dia meluru keluar untuk menyelamatkan baby tersebut..namun,dari sumber lain pulak,dimaklumkan bahawasanya ibu dia yg melompat keluar dr keta..memang syukur sangat baby tu xpa2..



#buat ibu bapa mahupun bakal ibu bapa..awasi anak2 korang.. :))

No comments: